Przeglądasz nagroland.pl!
Wiodącą tematyką portalu są konkursy dla dzieci
o których informujemy codziennie.
Znajdziesz tu także aktualne konkursy znanych marek, które z pewnością Cię zainteresują!
Nagroland.pl to konkursy internetowe
i coś jeszcze … W serwisie dowiesz się również jak zdobyć darmowe próbki produktów dla dzieci oraz gdzie prowadzone są aktualne akcje testowania dla mam.
Zapewne zaciekawią Cię także promocje produktów dla dzieci, które warto śledzić by kupować taniej.
Nagroland.pl to Twój szczęśliwy informator!

Miś Haribo zaprasza do XII edycji konkursu pod hasłem „Segregujesz? Nie marnujesz!”!  Dobra zabawa gwarantowana!  

 

NAGRODY

Dla 1 zwycięskiej grupy: Umeblowanie kolorowej eko-sali przedszkolnej, zestaw bin-boxów do segregacji opadów, zestaw plecaków Haribo + materiały edukacyjne Akademii Misia Haribo. Dla 5 zwycięskich grup: Mozaikowe siedziska, zestaw bin-boxów do segregacji odpadów, eko-książeczki, maskotki Misie Haribo + materiały edukacyjne Akademii Misia Haribo. Dla 10 zwycięskich grup: Zestaw bin-boxów do segregacji odpadów, eko-książeczki, zabawki Haribo + materiały edukacyjne Akademii Misia Haribo

 

ZADANIE KONKURSOWE

Zadanie skierowane jest do przedszkoli i do szkół podstawowych w całej Polsce. Wychowawcy przedszkolni powinni przeprowadzić zajęcia, podczas których dzieci wspólnie stworzą prace plastyczne, przedstawiające sposoby gospodarowania odpadami i segregowania ich w przedszkolu lub w domu.
Szczegółowe informacje na stronie www.haribo.com w zakładce „Akademia Misia Haribo”.  KARTA KONKURSU PDF

 

 

CZAS TRWANIA:

25.02.2013 r. - 10.04.2013 r.

 

 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

do 17.05.2013 r.

 

 

ŹRÓDŁO:

haribo.com

 

 

 

 

 

Nowe konkursy i promocje - info
Chmura tagów


Sieć reklamowa Google AdSense jest zewnętrznym dostawcą reklam na tej witrynie. W celu dopasowania tematyki reklam do Twoich zainteresowań i ich wyświetlenia, firma korzysta z plików cookie. Reklamy mogą być dopasowane do informacji wynikających z Twoich poprzednich wizyt w tej i innych witrynach, z wyłączeniem danych powodujących naruszenie prywatności, w rodzaju imienia i nazwiska, numeru telefonu i innych danych kontaktowych czy adresu. Możesz wyłączyć dopasowywanie reklam do Twoich zainteresowań klikając tutaj — w tym samym miejscu dowiesz się więcej na ten temat. Chcę wiedzieć więcej