Przeglądasz nagroland.pl!
Wiodącą tematyką portalu są konkursy dla dzieci
o których informujemy codziennie.
Znajdziesz tu także aktualne konkursy znanych marek, które z pewnością Cię zainteresują!
Nagroland.pl to konkursy internetowe
i coś jeszcze … W serwisie dowiesz się również jak zdobyć darmowe próbki produktów dla dzieci oraz gdzie prowadzone są aktualne akcje testowania dla mam.
Zapewne zaciekawią Cię także promocje produktów dla dzieci, które warto śledzić by kupować taniej.
Nagroland.pl to Twój szczęśliwy informator!

 

 

Weź udział w akcji testowania, odpowiedz na pytanie i zostań jedną z testerek wyjątkowych termoforów dla maluszków! Warto dołączyć do uczestniczek i testować produkty za darmo.

 

 

Zasady testowania

Zadanie polega na zgłoszeniu się do testowania poprzez wypełnienie formularza konkursowego. Będziesz musiała napisać, dlaczego właśnie do Ciebie powinien trafić zestaw termoforów. Odpowiedź na to pytanie ułatwi ci artykuł na portalu testoland.pl (testowanie produktów) > Chciałabym przetestować produkt, bo … czyli co napisać w zgłoszeniu do testowania. 6 zasad.

 

Testowane produkty

10 zestawów termoforów Medi Partners (w każdym jeden mały i jeden duży termofor.)

 

Czas trwania

do 29 marca 2015 r. (zgłoszenia)

wyniki do 31 marca 2015 r.

 

Link do akcji

Testuj termofory dla dzieci

 

 

 

 

Komentarze   

0 #1 Justyna 2015-03-26 17:12
Uważam że zestaw termoforów należy mi się ponieważ moje dziecko marznie często w nocy i nie pozwala mi spać.
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Nowe konkursy i promocje - info
Chmura tagów


Sieć reklamowa Google AdSense jest zewnętrznym dostawcą reklam na tej witrynie. W celu dopasowania tematyki reklam do Twoich zainteresowań i ich wyświetlenia, firma korzysta z plików cookie. Reklamy mogą być dopasowane do informacji wynikających z Twoich poprzednich wizyt w tej i innych witrynach, z wyłączeniem danych powodujących naruszenie prywatności, w rodzaju imienia i nazwiska, numeru telefonu i innych danych kontaktowych czy adresu. Możesz wyłączyć dopasowywanie reklam do Twoich zainteresowań klikając tutaj — w tym samym miejscu dowiesz się więcej na ten temat. Chcę wiedzieć więcej